نمونه ای از اپلیکیشن ها برای تشخیص جعل کپی-انتقال

نرم افزارهای متعددی در این زمینه تا کنون ساخته شده اند، در زیر چند نمونه را معرفی می کنیم.

1) در حال حاضر شما می توانید احراز هویت هر سند ارائه شده به عنوان تصویر JPEG را در چند کلیک تأیید کنید! فقط یک تصویر را آپلود کنید و Detector Forgery Image پاسخی را ارائه می دهد که آیا تصویر شما جعلی است یا نه. علاوه بر این، شما نمره تقلب برای تصویر و نظرات خاص در مورد تجزیه و تحلیل با اطلاعات دقیق دریافت خواهید کرد.

آشکارساز جعلی تصویر ما برای عکس سند، خطر فعالیت های جعلی را کاهش می دهد، در حالی که به طور قابل توجهی کاهش زمان مرتبط با روند تأیید را می دهد. علاوه بر آن، هزینه های مرتبط با نیازهای مشتری برای انجام فرایند کسب مشتری را کاهش دهید.
IFD از انواع چک ها برای اطمینان از یک عکس سند، متصل به یک فرم درخواست استفاده می کند، مشروع است و با هیچ نرم افزار پردازش تصویر تغییری نکرده است. به طور متوسط، این تشخیص تقلبی در کمتر از 60 ثانیه اتفاق می افتد و امنیت شما را برای تهیه وام های پولی آنلاین، بیمه ها و محصولات مخابراتی و خدمات مخابراتی فراهم می کند.
تکنولوژی IFD به صورت یکپارچه به وب سایت ها، برنامه های وام و یا فرایند ثبت نام مشتری برای تایید عدم وجود دستکاری سند در اسناد مشتری، از جمله گواهی های تولد، کارت شناسایی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، بیانیه حساب بانکی، مجوز، صورتحساب برق و غیره متصل می شود.

به طور خلاصه IFD :

عکس های سند ویرایش شده دیجیتالی را شناسایی می کند،  قطعات (جاسازی شده) را در عکس ها شناسایی می کند،یک امتیاز دقیق جعل و شناسایی دوربین فراهم می کند.

مراحل کار به این صورت است که :

  • ابتدا تصویر را آپلود می کنیم می توانید تا 3 عکس را آپلود کنید.

  • در مرحله ی دوم هنگامی که فایل ها آپلود می شوند، شما می توانید نوع تصویر آپلود را مشخص کنید. فایل های غیر ضروری را می توان حذف کرد.
  • در مرحله ی بعد شما 5 فیلد برای هر تصویر / سند دریافت خواهید کرد:
    امتیاز: ارزش بین 0-100. بالاترین نمره احتمال بیشتر عکس تغییر می کند.
    طبقه بندی: جعلی / مشکوک / معتبر. طبقه بندی اصلی سیستم IFD.
    نظر: نظر در مورد نتایج تجزیه و تحلیل و اطلاعات اضافی.
    اطلاعات دوربین: سازنده دوربین و مدل (در صورت لزوم).
    اطلاعات موقعیت مکانی: عرض و طول و عرض جغرافیایی از ابرداده تصویر (در صورت وجود).


برای استفاده از این اپلیکیشن روی اینجا کلیک کنید.


2)  این برنامه تشخیص جعل تصویر دیجیتال را  از طریق جاسازی اطلاعات در دامنه فضایی و ماشین خودکارسلولی انجام می دهد. تصاویر ورودی باید در هر اندازه خاکستری باشند. این فرمت PNG را به عنوان یک تصویر خروجی تولید می کند. این برنامه توسط محمد ملکوتی ساخته شده است.

برای دریافت  این برنامه اینجا را کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.